środa, 5 grudnia 2018

Unikatowe Akcesoria USA

   Pijąc gorącą herbatkę z czystka, z syropem cytrynowo-imbirowym własnej roboty i miodem , napiszę Wam parę słów o prezentach ..
Nie wiem jak u Was, w różnych regionach PL, ale u mnie raczej nie praktykuje się "gwiazdki" i czasem, owszem, zdarzają się prezenty pod choinką- ale główny prym wiedzie Mikołaj.
To na Mikołaja dajemy sobie prezenty. Dzieciom i nie tylko.

I ostatnio wpadłam na fajną stronę, gdzie można znaleźć prezenty dla wymagających odbiorców, w dodatku tanie! Tańsze niż podobne produkty w innych miejscach, czy to w sieci czy stacjonarnie.
Strona nazywa się AkcesoriaUSA :) 

 
Ile to razy mamy problem, żeby 4. letniemu chłopcu kupić czapkę, rękawiczki czy coś tak na zimę, żeby mu się spodobało?
Albo nastolatki.. temat rzeka  JA np. mam czapkę z Myszką Minnie i dumnie ją nosze 😄 ale ona powie, że to obciach!
Strona sprzedaje czapki, szaliki, rękawiczki, plecaki, pantofle, klapki, komplety.. trafiają się tez portfele, torebki.
A wszystko jest oryginalne i przeważnie z outletu.
Zdarzają się produkty z wszystkimi metkami, są też takie co nie mają metek, ale nowe. Każda aukcja jest idealnie opisana, z całą ideologią dotyczącą produktu. Kto zaprojektował, czym się zainspirował, dla kogo jest rzecz przeznaczona, na czym wzorowana...i kto najbardziej chciał by ją mieć.
Perełki, dla fanów bajek, filmów, kolekcjonerów i indywidualistów 
Jeśli wiesz, że ktoś zakochany jest w Star Wars, znajdziesz idealny prezent pod choinkę .
Ceny są zaniżone, ze względu na wyprzedaże, końcówki serii, brak metek.
JA sama wygrałam bon do nich i wybrałam sobie parę rzeczy. Za takie ceny, jakość materiału i oferowanych rzeczy jest powalająca.
Hitem wybranym przeze mnie jest dwustronna męska czapka dla niemęża, cztery razy tańsza, niż w innym internetowym sklepie 
I parasol pszczółka dla mandragory  Dostanie w paczce z mikołajem 🎁
Rękawiczki mitenki, z dodatkową patką na palce i "myszą"

Uwielbiam takie rzeczy, których nikt inny nie ma.
Tam takie znajdziecie 
Przejrzałam cały asortyment, nie ma tam bubli, wszystko mi się podobało, ale miałam ograniczony budżet niestety.
Serdecznie zapraszam na ich fb oraz aukcje na allegro:
https://allegro.pl/uzytkownik/AkcesoriaUSA…
Buziaki, całusy- Finia 
PS Na stronie na fanpage, są aktywne dwa konkursy, szukajcie i grajcie !!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz